Statystyki mówią
Black Friday w polskich sklepach – marketingowa moda czy faktyczne handlowe żniwa
Warszawa, 21 listopada 2017 r. – Black Friday, czyli Czarny Piątek, to przypadający na ostatni piątek listopada jeden dzień w roku, w którym obowiązują szczególnie atrakcyjne wyprzedaże i obniżki cen w sklepach. Tegoroczny Czarny Piątek wypada 24 listopada. Polscy detaliści powoli przenoszą na lokalny rynek tradycję ze Stanów Zjednoczonych. Z roku na rok do akcji przyłączają się kolejni producenci elektroniki użytkowej, nowych technologii, sprzętu AGD czy odzieży, a także sieci handlowe FMCG. Czy jednak tego rodzaju akcje marketingowe przynoszą faktyczne korzyści, a udział w nich się opłaca?
Firmy mówią Statystyki mówią WięcejPokolenie Y pracuje na własnych zasadach – czym kusi się dziś pracownika?
Na rynek pracy co roku wchodzi ok. 400 tys. absolwentów studiów wyższych.[i] To jednak wciąż nie zaspokaja potrzeb gospodarczych kraju, dlatego obecny rynek pracownika pozwala rozpoczynającemu karierę pokoleniu Y mieć swoje oczekiwania oraz wymagania wobec przyszłego pracodawcy. Co zatem muszą robić przedsiębiorcy, żeby zaspokoić swoje potrzeby kadrowe? – Podążać za trendami! Zwłaszcza tymi związanymi z nowymi technologiami i dzięki temu tworzyć atrakcyjne i przyjazne miejsca pracy – mówi Robert Strzelecki, wice prezes ds. operacyjnych w technologicznej spółce TenderHut, która stworzyła innowacyjną aplikację pomagającą poruszać się pracownikom w przestrzeni biurowej.
Firmy mówią Statystyki mówią WięcejJakich towarów i usług poszukiwaliśmy w 2016 roku w internecie?
Usługi budowlane, transport krajowy i leasing samochodów, materiały opałowe – według badania serwisu Oferteo.pl były to najczęściej poszukiwane przez Internautów usługi i towary w 2016 roku.
Statystyki mówią WięcejPolki najchętniej sięgają po książki sensacyjne i kryminały
Na pierwszym miejscu wśród gatunków literackich, po które najchętniej sięgają kobiety zarówno w przypadku książek drukowanych (56%), jak i ebooków (46%) jest sensacja i kryminał, a nie romanse i literatura erotyczna, jak wynika z badań zrealizowanych przez Virtualo.
Firmy mówią Statystyki mówią WięcejSiła rekomendacji, czyli jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż
Według raportu firmy badawczej PWC 55% Polaków kupuje towary bądź usługi przez internet. Co więcej, spośród pozostałych, którzy dokonują transakcji offline, aż 43% sprawdza przed podjęciem ostatecznej decyzji opinie w sieci na temat poszukiwanego produktu lub usługi.
Firmy mówią Statystyki mówią WięcejLody zdradzą prawdę o bliskiej osobie
Waniliowe, czekoladowe, truskawkowe, a może straciatella? To, jaki smak lodów wybierasz, może wiele powiedzieć o Twoim charakterze i upodobaniach. Niecodzienne badanie pokazało, że nasze cechy osobowości mogą być powiązane ze smakiem mrożonego deseru.
Firmy mówią Statystyki mówią WięcejPołowa młodych millenialsów jest online cały czas
Życie bez internetu i serwisów społecznościowych? Takiej rzeczywistości nie wyobraża sobie większość młodych millenialsów - wynika z raportu INEA „Internet - dzieli czy łączy?”. Połowa z nich jest online cały czas, a 94,7 proc. uważa, że dostęp do sieci ułatwia im kontakt ze znajomymi. Sprawdzamy, w jaki sposób internet wpływa na życie ludzi urodzonych pomiędzy 1990 a 2000 rokiem.
Firmy mówią Technologia na co dzień Statystyki mówią WięcejDzieci w rejestrze dłużników
Nie ukończyli jeszcze 18 lat, a już można ich znaleźć w Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor. Najczęstszą przyczyną jest jazda bez biletu oraz grzywny sądowe, pojawiają się też pierwsze niezapłacone alimenty. Po wejściu w dorosłość taki ślad może okazać się kłopotliwy.
Firmy mówią Statystyki mówią WięcejPolacy im starsi, tym bardziej świadomi zagrożeń dla zdrowia
Morfologia, czyli badanie ogólne krwi, powinno być wykonywane profilaktycznie co 2-3 lata. Z badań zrealizowanych na zlecenie Centrów Medycznych Falck*, wynika, że 22,7% Polaków do 24 roku życia, nigdy nie wykonywało morfologii. Odsetek ten spada wraz z wiekiem, w najstarszej grupie jedynie 2,4% nigdy nie miało wykonanego takiego badania.
Firmy mówią Dobre zdrowie Statystyki mówią WięcejZwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków i audiobooków. Wyniki badania
Virtualo, lider na rynku ebooków i audiobooków, we współpracy z Instytutem Badawczym ARC Rynek i Opinia przeprowadziło badanie mające na celu poznanie zwyczajów i preferencji polskich użytkowników książek elektronicznych, jak i książek tradycyjnych.
Firmy mówią Statystyki mówią Więcej
~Lukasz
Dziękuję za podzielenie się tym artykułem! Sam miałem okazję odwiedzić Cergową i doskonale rozumiem to, o czym mówi autor. Chociaż niestety nie udało mi się podziwiać widoków z wieży widokowej, doceniam piękno i urok tego miejsca. Trasa na Cergową może być stroma i śliska, zwłaszcza po deszczu, ale to właśnie te wyzwania czynią tę wędrówkę jeszcze bardziej satysfakcjonującą. Link do naszej publikacji: https://edukla.pl/gora-cergowa-wieza-widokowa-na-beskid-niski/