Gdański Teatr Szekspirowski wzbogacił się o ciekawą instalację. W holu wejściowym stanęła interaktywna poczekalnia, dostępna dla widzów podczas oczekiwania na spektakl czy koncert. Za pomysł i realizację odpowiada Grupa GPEC, która jest partnerem Teatru.

Od lipca br. widzowie Teatru Szekspirowskiego będą mogli korzystać z ciekawego rozwiązania – interaktywnej poczekalni, wyposażonej w wygodne siedziska, przyjazne oświetlenie w trzech kolorach oraz możliwość dostosowania temperatury do własnych potrzeb.  

Autorska konstrukcja Grupy GPEC zapewni komfort cieplny w chłodniejsze dni oraz ochłodę w trakcie letnich upałów.  Wszystkimi parametrami interaktywnej poczekalni mogą sterować sami goście.

- Współpracujemy z Teatrem Szekspirowskim, bo łączą nas wspólne wartości. Podobnie jak gdański teatr, w Grupie GPEC szanujemy tradycję, ale jednocześnie wiemy, że będzie żywa tylko wtedy, kiedy będziemy ją dostosowywać do zmieniającej się rzeczywistości – mówi Grzegorz Blachowski, kierownik działu PR Grupy GPEC. - Tak samo jest z energetyką. Dzisiaj to nie tylko ciepło czy energia elektryczna, ale kompleksowa usługa energetyczna dla klienta, zadbanie o jego komfort na wielu poziomach. Tę filozofię widać w naszej interaktywnej poczekalni.

Całość poczekalni – instalacji wykonano z materiałów w pełni wpisujących się w przestrzeń Teatru. Otwarta konstrukcja z jasnego, naturalnego drewna sosnowego koresponduje z wnętrzem, a kolorystyka nawiązuje do koloru patyny, którą pokryty jest otwierany dach Teatru Szekspirowskiego.