Przy podejmowaniu decyzji o ulokowaniu kapitału w nieruchomości, analizujemy wiele czynników wpływających na ich wartość. Chcemy, aby materiały użyte przy budowie były nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także wytrzymałe i miały odpowiednie parametry. Jak to zweryfikować, skoro wszyscy producenci prześcigają się w obietnicach oraz barwnych opisach?

Jakie czynniki mają wpływ na cenę nieruchomości?
Niewątpliwie ważną cechą wpływającą na wartość nieruchomości ma jej lokalizacja. Im bardziej unikatowy widok, czy bliskość centrum miasta, tym cena będzie wyższa. Kolejnym czynnikiem, na który zwraca uwagę inwestor, to standard wykończenia. O ile zmiana koloru ścian lub podłogi nie jest aż tak wymagającym zabiegiem, tak wymiana stolarki otworowej będzie stanowić pewien problem. Ma to wpływ na przyszłe użytkowanie oraz koszt utrzymania nieruchomości, np. jeśli okna nie będą odpowiednio szczelne, wydamy więcej na ogrzewanie.

Surowce najwyższej jakości
Podczas budowy projektanci zakładają, że dostępne na rynku produkty, spełniają wszystkie niezbędne normy budowlane. Na stronach producentów najczęściej wszystko jest atrakcyjnie opisane, ale to zadowoleni klienci są papierkiem lakmusowym. Szlachetne surowce, solidne wykonanie, określone parametry – to wszystko składa się na komfort w użytkowaniu, w późniejszym czasie. Z tego powodu, tylko uznani producenci są wymieniani przy prezentacji danej nieruchomości, w celu pokreślenia jej prestiżu. Jedną z takich marek jest właśnie Urzędowski.

Niepowtarzalne wzornictwo
Wszyscy architekci wiedzą, jak ciężko zgrać ze sobą wszystkie detale. Bogata oferta marki jest w stanie trafić w nawet najbardziej wybredne gusta, jednocześnie gwarantując wysoką jakość swoich produktów. W regularnej sprzedaży dostępne są 3 linie stylistyczne – Modern, dedykowana nowoczesnej architekturze, Softline, która doda smaku budynkom tradycyjnym oraz Classic, forma odnajdująca się w budowlach obu wyżej wymienionych stylistyk. Atrakcyjności całej ofercie sprzyja współpraca Urzędowskiego z duetem polskich projektantów, Paprocki & Brzozowski. Panowie powiększyli ofertę marki o kolejne trzy linie produktowe – Pure, Glamour oraz Love. Pierwsza wtopi się w, tak modne ostatnio – loftowe wnętrza. Kolejna to istota przepychu – złote akcenty dopełnią elegancką przestrzeń. Ostatnia zaś, dedykowana romantycznym wykończeniom, to uosobienie francuskiego szyku i oryginalne żłobienia. Oferta firmy Urzędowski powstała przy współpracy z duetem Paprocki & Brzozowski to zatem idealnie rozwiązanie dla osób, które oprócz wysokiej jakości, cenią sobie również innowacyjność i wyszukany styl.

Jakość idąca w parze z dobrym wzornictwem
– Tym, co wyróżnia nas na tle innych producentów, to nie tylko innowacyjne rozwiązania, ale także przywiązywanie dużej wagi do design’u oferowanych przez nas produktów. Usytuowanie wyglądu na równi z ich odpowiednimi parametrami sprawia, iż jesteśmy w stanie sprostać nawet największym wymaganiom konsumenckim – wyjaśnia Jarosław Issel, Prezes Zarządu BMK Europe S.A., do której należy marka Urzędowski. Wysoki standard w połączeniu z wyjątkowym podejściem do design’u stanowi także niepodważalny argument wobec wzrostu wartości nieruchomości. – Oferowane przez naszą firmę okna i drzwi to bez wątpienia znakomita inwestycja – dodaje Jarosław Issel. Warto zatem podczas wyboru nieruchomości kierować się również czynnikami, które w przyszłości będą stanowić dla nas czystą korzyść.