Odkąd Zławieś Wielka stała się sercem Marwitu, nastąpiło wiele zmian, które wpłynęły na pozycję firmy na rynku owocowo-warzywnym. Dystrybucja soków rozszerzyła się na kolejne miasta, najpierw Warszawę, potem Poznań, Łódź, Szczecin, Kraków, Wrocław i Katowice. Stopniowo wzbogacano także asortyment. Nowe smaki świeżych soków, marchewki pod nazwą Marwitki, wiele kompozycji Surówek Premium, Sałaty raz, dwa, trzy, Ogrody Natury, czy w końcu owocowe Smoothie w energetyzujących kolorach przez kolejne lata trafiały na sklepowe półki w całej Polsce.  

Zaufanie Klientów jest stałym gwarantem powodzenia przedsięwzięcia, jakim jest rozwój przedsiębiorstwa. Wypracowana przez lata pewność co do jakości produktów, ich naturalnego smaku, a przede wszystkim niepodważalnych wartości odżywczych ugruntowała w świadomości konsumentów przekonanie o wyborze właściwej drogi odżywiania.

Świeże warzywa i owoce serwowane pod wieloma postaciami idealnie wpisują się w stale utrzymujący się trend zdrowego stylu życia. Dzięki coraz to nowym smakom miłośnicy Marwitu mogą skorzystać z szerokiej gamy witamin i składników mineralnych budujących odporność organizmu i chroniących ich przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi.

Funkcjonowanie na rynku od tylu lat z wielkim powodzeniem jest z jednej strony wyróżnieniem, ale z drugiej wielką odpowiedzialnością przed Klientami, którzy ufając marce, oczekują utrzymania najwyższej jakości produktów. Dlatego też Marwit od  22 lat nieustannie się rozwija, by odpowiadać na potrzeby konsumentów. I na pewno na tym nie poprzestanie w kolejnych latach.