Sukces w obszarze employer brandingu odnoszą te organizacje, które wyróżniają się spośród innych, dotrzymują swoich obietnic biznesowych i sprawiają, że pracownicy tworząc zespół jednocześnie realizują własne ambicje zawodowe.
O tym jak proces budowania marki pracodawcy przebiega w praktyce, na co należy zwracać uwagę, co wyznacza podstawy prawne i etyczne dowiedzą się uczestnicy warsztatów. Bogaty program warsztatów obejmuje m.in.:
- determinanty strategy employer brandingowej
- reguła MASTER opracowywania strategii employer brandingowej
- sposób diagnozowania organizacji
- określanie celów działań employer brandingowych
- narzędzia employer brandingowe wewnętrzne i zewnętrzne
- rodzaje działań employer brandingowych
- podstawy prawne związane z prowadzeniem działań employer brandingowych
- ewaluacja działań employer brandingowych
Zajęcia odbywają się w małych grupach, do 10 osób. Warsztat prowadzi Julita Dąbrowska, autorka cieszącej się popularnością książki „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce”.