Okolica ulic Żurawiej, Kruczej i Placu Trzech Krzyży to jeden z najgorętszych adresów stolicy. Na siedziby sklepów oraz restauracji wybrało go sobie wiele znanych międzynarodowych i rodzimych marek. Piękna architektura budynków, bliskość prestiżowych instytucji i firm oraz niezliczona ilość lokali gastronomicznych sprawia, że okolica tętni życiem przyciągając mieszkańców Warszawy i zagranicznych turystów.

Przy Żurawiej zlokalizowana jest nieruchomość z portfela banku BGŻ BNP Paribas, którą niedawno wystawiono na sprzedaż. Inwestorów mogą przyciągnąć nie tylko walory samego budynku, ale ogromny potencjał jego położenia. Rejon Placu Trzech Krzyży to najbardziej pożądana w stolicy lokalizacja marek z segmentu premium. – mówi Karolina Skurczyńska, Starszy Konsultant, GCS, BNP Paribas Real Estate.
W całej Europie Środkowo-Wschodniej rośnie znaczenie ulic handlowych. Warszawa to największa stolica regionu jesli chodzi o liczbę mieszkańców (1,74 miliona) oraz ich siłę nabywczą (11 751 € per capita). Przybywa tu również turystów, a średni poziom czynszów przy ulicach handlowych wzrasta i oscyluje obecnie między 90 a 100 € za m kw. miesięcznie.