Znamy już program szóstej edycji festiwalu komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz komunikacyjnych jak Orange, The Walt Disney Company, Vice czy Twitter.

Tego nie można opuścić

W dniach 28-29 września w Łódzkiej Filmówce będzie można wziąć udział w ciekawych spotkaniach z przedstawicielami biznesu, reklamy oraz przemysłów kreatywnych. Z pewnością nie do przeoczenia jest prezentacja Joeriego Van den Bergha – eksperta od genów Y i Z, autora bestsellera „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”, który w Polsce pojawi się po raz pierwszy; a także zamknięty warsztat na temat Millenialsów i marketingowych trendów prowadzony przez Jana Kisielewskiego i Patrycję Venulet ze Stratosfera by Deloitte. Wirtualna rzeczywistość oraz storytelling to kolejne obszary, które zdominują tematykę Filmteractive 2016. Tutaj swój udział potwierdzili Morgan Bouchet – Director Digital Content & Innovation Head of VR (Orange), a także Artur Pacuła - Chief Marketing Officer and Head of Disney Interactive CEE (The Walt Disney Company). Z pewnością warto wziąć udział w panelu dyskusyjnym z przedstawicielami takich marek jak: Samsung, Orange, Superhot czy Platige Image.

Tego nie można przeoczyć

Podczas Filmteractive znajdzie się również miejsce dla twórców ciekawych rozwiązań technologicznych, a także dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań z zakresu #socialmedia #mobile #VR #gaming #innovation #interactive. Nabór projektów na tegoroczny Market potrwa do 15 lipca. Nowością festiwalu jest Strefa Innowacji, która ma pozwolić na prezentowanie swoich projektów na specjalnych, multimedialnych stanowiskach. W kameralnej atmosferze będzie można tu porozmawiać z twórcami innowacyjnych treści oraz projektów VR, a także zanurzyć się w wirtualną rzeczywistość w praktyce: sprawdzić, jakie możliwości daje i na czym tak naprawdę polega.

Dostajemy coraz więcej sygnałów na to, że podejście networkingowe, które staramy się promować od momentu powstania Filmteractive jest skuteczne i potrzebne zarówno dla branży reklamowej, szukającej ciekawych treści, jak i dla twórców, którzy muszą być otwarci na różne sposoby finansowania i realizacji swoich projektów  – mówi Agata Wielgus, project manager Filmteractive – Jednym z takich sygnałów jest dofinansowanie, jakie udało nam się uzyskać dla festiwalu z programu UE Kreatywna Europa MEDIA. Jest to dla nas jednoznaczny sygnał na to, że marki stają się mediami inwestującymi i tworzącymi pełnowartościowe i atrakcyjne treści, a proponowane przez nas biznesowe podejście do wydarzenia okazuje się korzystne dla obu stron.

Pełen program Filmteractive dostępny jest na: www.filmteractive.eu/programme Bilety do kupienia na www.filmteractive.eu/tickets