eMAG Polska, (dawniej Agito.pl) jeden z pionierów biznesu online w Polsce, firma wchodząca w skład grupy Naspers, aktywnie rozwija z partnerami współpracę B2B. Dla firm współpracujących ze sklepem oznacza to między innymi możliwość negocjacji cen przy zakupach hurtowych czy dostęp do produktów oferowanych wyłącznie w kanale Corporate/B2B.

W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy eMAG Polska pracował nad intensywnym rozwojem działu. Obecnie, firma współpracuje już z ponad 350 partnerami. W relacjach B2B partnerzy mogą liczyć m.in. na wsparcie w zakresie programów lojalnościowych, akcji promocyjnych (w tym z wykorzystaniem kart podarunkowych) czy specjalnych programów dla pracowników. eMAG pracuje też z resellerami, agencjami reklamowymi i marketingowymi, deweloperami nieruchomości, branżą wyposażenia wnętrz i HoReCa, oferując im produkty i usługi niedostępne w ramach typowej dla sklepu internetowego oferty dla klientów indywidualnych.
„Wcześniej, jeszcze pod marką Agito.pl, firma kojarzyła się niemal wyłącznie z tradycyjną sprzedażą internetową. Rozwój działu B2B pokazał, że możemy połączyć te działania z atrakcyjną ofertą skierowaną do klientów i partnerów korporacyjnych i biznesowych, szczególnie teraz, kiedy wykorzystujemy doświadczenie firmy na 4 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Świetny przykładem są tu biznesowe karty podarunkowe – ich sprzedaż w 2016 roku, w porównaniu do roku poprzedniego, wzrosła aż o 148%” – powiedział Remigiusz Chrzanowski, Dyrektor Zarządzający eMAG Polska.
„W ramach współpracy z eMAG, partnerzy mogą liczyć na produkty nie pojawiające się na stronie dla klientów indywidualnych a skierowane do kanałów dystrybucyjnych B2B. W tym roku wprowadziliśmy też do oferty B2B własne marki, które cieszą się dużym zainteresowaniem partnerów. Warto zauważyć, że niezależnie od wolumenu sprzedaży, każda firma współpracująca z departamentem sprzedaży biznesowej otrzymuje indywidualne rozwiązania oraz wsparcie dedykowanego opiekuna” – dodaje  Małgorzata Kaczmarczyk, Manager ds. Sprzedaży Korporacyjnej.