Nagroda firmy doradczej Frost & Sullivan Polish Industrial Automation Customer Value Leadership Award, za osiągnięcie pozycji lidera jakości polskiej automatyki przemysłowej w 2016 roku, trafiła do firmy ASTOR. Wyróżnienie przyznawane jest m.in. na podstawie badań Best Practices Award w oparciu o 10 stopniowy proces oceny.

Niezależna firma doradcza Frost & Sullivan ogłosiła, że w tym roku nagrodę Polish Industrial Automation Customer Value Leadership Award przyznano krakowskiej spółce ASTOR. Wyróżnienie trafia corocznie do firmy, która ma w swojej ofercie najnowocześniejsze i niezawodne rozwiązania branżowe. Mają one wychodzić naprzeciw potrzebom klientów w dziedzinie automatyki przemysłowej, systemów IT, biznesu i wiedzy technologicznej oraz edukacji.
– Nasze analizy wykazały, że firma ASTOR zidentyfikowała główne wyzwania rynku i zaprojektowała swoje produkty i usługi w sposób dowodzący wyjątkowego podejścia. Podczas tego procesu brano pod uwagę badania i interpretacje potrzeb klientów, co przyczyniło się do stworzenia strategii dostarczającej im wartościowych rozwiązań – wyjaśnia Tonya Fowler, Director of Americas, Europe and Africa, Best Practices, Frost & Sullivan.
W ocenie uwzględniono między innymi opinię na temat firmy, jej strategię na rynku krajowym i zagranicznym, konkurencyjność oraz innowacyjność proponowanych rozwiązań, a także działania HR i związane z wzmocnieniem i rozpoznawalnością marki w poszczególnych segmentach rynku.
– Zdobycie tej międzynarodowej nagrody to wielka satysfakcja i dowód uznania dla naszych działań. To wyróżnienie nadaje dodatkowej wartości wszelkim staraniom podejmowanym przez nas każdego dnia. To dowód na zaufanie dla ASTOR jako lidera nowoczesnych rozwiązań w automatyce – komentuje Stefan Życzkowski, prezes ASTOR.
To już druga nagroda ASTORA przyznana przez Frost & Sullivan. Międzynarodowa firma badawcza doceniła krakowską spółkę za rozwój rynku systemów MES w roku 2010.
Nagrody Frost & Sullivan są przyznawane firmom, które prezentują najlepsze praktyki na regionalnych i światowych rynkach, m.in. w takich kategoriach jak planowanie i strategia produktu, innowacje technologiczne, przywództwo, innowacja, integracja i rozwój. Analitycy Frost & Sullivan porównują uczestników rynku i mierzą ich osiągnięcia poprzez wywiady, analizy oraz obszerne badania wtórne w celu określenia najlepszych praktyk w danej branży. Frost & Sullivan ma niemal 50-letnie doświadczenie jako niezależna instytucja badawcza.