ALUPROF odnotował od początku roku znaczny wzrost sprzedaży zarówno w kraju, gdzie wzrosła ona o 20 proc. w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku, jak i poza jego granicami. Wpływy z eksportu wzrosły o 16 proc. Szczególnie dochodowy okazał się rynek belgijski, na którym Spółka zwiększyła sprzedaż o 50 proc.
Utrzymanie trendu wzrostowego przełożyło się na pozytywną prognozę dla czwartego kwartału 2015, w którym sprzedaż ma być o około 5 proc. wyższa od tożsamego przedziału czasowego z zeszłego roku. – ALUPROF stale wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania, poszerza ofertę, troszczy się o jakość produktów i standardy obsługi i dzięki temu buduje swoją potęgę biznesową na świecie, reklamując przy tym polską myśl techniczną. Ostatnią z inwestycji w trosce o dobro inwestora była chociażby nowo otwarta lakiernia pionowa w Bielsku-Białej, dzięki której możemy sprostać coraz to większym wymaganiom naszych . – tłumaczy Tomasz Grela, Prezes Zarządu ALUPROF.