Blisko 800 firm z całego świata zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2017. Jak co roku, organizatorzy przyznali firmom nagrody Acanthus Aureus, za stoiska sprzyjające realizacji działań marketingowych podczas targów. Wśród uhonorowanych, znalazła się firma szkoleniowo-doradcza Mitura Academy.

Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA, która odbyła się w dniach 7-10 lutego w Poznaniu, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wystawców oraz inwestorów. Międzynarodowe Targi Poznańskie odwiedziło około 45 000 osób z ponad 400 krajów. Jurorzy mieli nie lada zagwozdkę w wyborze firm, których stoiska pozytywnie wpływały na realizację strategii marketingowej podczas targów. Jednym z laureatów została firma Mitura Academy. – Przygotowując się do różnych wydarzeń, warto zadbać o najdrobniejsze szczegóły. Odpowiednio zaprojektowane stoisko ma ogromny wpływ na postrzeganie danej firmy. Aspekty wizualne są niezwykle ważne w działaniach marketingowych – to dzięki nim przyciągamy uwagę potencjalnych klientów, już na starcie budując przewagę nad konkurencją. Ponadto stanowisko musi być „skrojone” na potrzeby konkretnego wydarzenia, by  klient na co dzień pracujący w danej branży, czuł, że nie znalazł się w nim przez przypadek – mówi Adam Mitura, założyciel i trener Mitura Academy.

Firma Mitura Academy podczas Targów BUDMA 2017 zaprezentowała swoją ofertę, która opiera się o tworzenie zindywidualizowanych projektów szkoleniowo-doradczych, mających na celu wsparcie sprzedaży i zarządzania. Trenerzy Akademii wykorzystują innowacyjne narzędzia szkoleniowe, m.in. specjalnie opracowywane na potrzeby klienta narzędzia multimedialne, takie jak filmy, komiksy czy quizy. Potwierdzeniem jakości usług, bogatego doświadczenia i innowacyjności Mitura Academy jest otrzymane przez nią ostatnio Godło „Firma Szkoleniowo-Doradcza 2016”.