Statystyki mówią

„Black Friday” – co chcą kupować Polacy?  0

„Black Friday” – co chcą kupować Polacy?

2016-11-28 10:27 0 komentarzy

Zapoczątkowany w Stanach Zjednoczonych “Black Friday”, kiedy to handlowcy dają klientom możliwość skorzystania przy zakupie różnych towarów ze znacznej zniżki, przyjął się także w Polsce. W tym dniu warto więc przyjrzeć się tendencjom zakupowym, jakie zostały określone na podstawie najnowszego badania “Sytuacja na rynku consumer finance”, przeprowadzonego wśród polskich gospodarstw domowych przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych i IRG SGH.

Więcej
63% kierowców może przepłacać za swoją polisę OC nawet do 712 zł  0

63% kierowców może przepłacać za swoją polisę OC nawet do 712 zł

2016-11-24 11:35 0 komentarzy

Prawie dwie trzecie polskich kierowców, czyli 63% ubezpiecza swoje samochody w jednej z trzech dominujących na rynku firm ubezpieczeniowych. I nigdy odpowiednio wcześniej nie porównują ofert różnych towarzystw. Kierowcy powszechnie narzekają na gigantyczne podwyżki cen polis, a jednocześnie niewielu próbuje zmienić ubezpieczyciela czy sprawdzić ceny konkurencji. Pechowcy za obowiązkowe OC mogą przepłacać nawet do 712 zł!

Więcej
Raport GTDC: oczekiwania dystrybutorów i producentów technologicznych na 2017 rok  0

Raport GTDC: oczekiwania dystrybutorów i producentów technologicznych na 2017 rok

2016-11-24 11:31 0 komentarzy

Opublikowany przez Global Technology Distribution Council (GTDC) i dotyczący nadchodzącego roku raport "Insights Into 2017" został oparty na ponad 70 ankietach wypełnionych przez dyrektorów firm dystrybucyjnych z całego świata, a także ponad 20 wywiadach z czołowymi dystrybutorami i współpracującymi z nimi producentami. Wyniki raportu prezentują przekrój czołowych marek i rozwiązań, przedstawiając najważniejsze oczekiwania dotyczące kanałów dystrybucji w 2017 roku. Łączne roczne obroty członków GTDC związane z produktami i usługami przekraczają 130 mld USD.

Więcej
BSA publikuje pierwszy raport pokazujący, że branża oprogramowania wnosi niemal 1 bln EUR do gospodarki UE  0

BSA publikuje pierwszy raport pokazujący, że branża oprogramowania wnosi niemal 1 bln EUR do gospodarki UE

2016-11-22 09:34 0 komentarzy

Oprogramowanie wywiera głęboki wpływ na europejską gospodarkę, wnosząc niemal 1 bln EUR do unijnego produktu brutto (z uwzględnieniem bezpośredniego i pośredniego wkładu), tworząc blisko 12 mln dobrze płatnych miejsc pracy i inwestując 12 mld EUR w badania i rozwój (R&D). Tak wynika z opublikowanego przez BSA | The Software Alliance raportu "Oprogramowanie: warta 910 mld EUR siła napędowa gospodarki UE", który przedstawia dane, ale także ocenę wpływu branży oprogramowania na unijną gospodarkę przygotowaną przez zespół badawczy The Economist Intelligence Unit (EIU).

Więcej
Barometr EFL: słabe nastroje wśród przedsiębiorców na koniec roku, a ponad połowa z nich nie wie, czego się spodziewać  0

Barometr EFL: słabe nastroje wśród przedsiębiorców na koniec roku, a ponad połowa z nich nie wie, czego się spodziewać

2016-11-21 10:40 0 komentarzy

Najnowszy odczyt „Barometru EFL[1]” odnotował spadek trzeci kwartał z rzędu i w ostatnim kwartale tego roku wyniósł tylko 55,3 pkt. Na taki wynik decydujący wpływ miało istotne pogorszenie się nastrojów dotyczących planowanych inwestycji, sprzedaży produktów i usług oraz płynności finansowej. W każdym z tych obszarów odsetek przedsiębiorców liczących na wzrosty był najniższy w tym roku. Niepokojący może być też fakt, że w każdej kategorii ponad połowa zapytanych osób nie wie, co ich może czekać w nadchodzącym kwartale.

Więcej
Konsumenci kochają okazje zakupowe, ale które promocje są najbardziej skuteczne?  0

Konsumenci kochają okazje zakupowe, ale które promocje są najbardziej skuteczne?

2016-11-21 10:36 0 komentarzy

Konsumenci kochają okazje zakupowe, ale które promocje są najbardziej skuteczne? Komunikacja marketingowa w handlu detalicznym ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Kiedy zapytaliśmy kupujących, co wpływa na ich wybory, okazało się, że promocje są decydującym czynnikiem. Najwięcej respondentów (44 proc.) wskazywało na wpływ informacji umieszczonych bezpośrednio na regałach sklepowych, z kolei 41 proc. na estetykę witryn sklepowych oraz dostępność próbek produktów.

Więcej
Siła nabywcza mieszkańców Polski per capita w 2016 roku wyniosła 6 366 euro (27 397 PLN)  0

Siła nabywcza mieszkańców Polski per capita w 2016 roku wyniosła 6 366 euro (27 397 PLN)

2016-11-18 11:14 0 komentarzy

Wyniki badania GfK Purchasing Power Europe 2016 Warszawa, 17 listopada 2016 r. – W rankingu krajów europejskich Polska zajęła 29 miejsce, co oznacza, iż dysponuje ona 47 proc. średniej europejskiej siły nabywczej.

Więcej
Zakochaj się w Polsce. Zaproszenie dla marek detalicznych.  0

Zakochaj się w Polsce. Zaproszenie dla marek detalicznych.

2016-11-17 10:55 0 komentarzy

Przez ostatnie 25 lat Polska przeszła ogromną transformację od socjalistycznego reżimu do gospodarki wolnorynkowej. Stabilne fundamenty oraz zaangażowanie Polaków uchroniły kraj nie tylko od skutków światowego kryzysu gospodarczego w 2008 roku, ale przyczyniły się do dalszego rozwoju i rozkwitu, który przebiegał w szybszym tempie niż wynosiła średnia w Unii Europejskiej. Według najnowszego raportu zatytułowanego Zakochaj się w Polsce opracowanego przez ekspertów z BNP Paribas Real Estate Poland, pozytywne czynniki ekonomiczne stanowią o dużym potencjale Polski w zakresie ekspansji marek detalicznych.

Więcej
[RAPORT] Ziemia obiecana na rynku biurowym. Dynamiczny rozwój w Łodzi  0

[RAPORT] Ziemia obiecana na rynku biurowym. Dynamiczny rozwój w Łodzi

2016-11-16 14:43 0 komentarzy

Łódź, miasto o doskonałej lokalizacji w kontekście biznesowym, od dawna czeka na zdecydowany rozwój rynku powierzchni biurowych. Najnowszy raport firmy OPG Property Professionals potwierdza, że lata 2016-2018 będą dla miasta włókniarzy przełomowe. Pod względem dynamiki wzrostu względem istniejących zasobów, Łódź wyprzedza w tym roku m.in. Wrocław, Poznań czy Lublin.

Więcej
Sprzedaż opon wciąż na plusie  0

Sprzedaż opon wciąż na plusie

2016-11-08 09:43 0 komentarzy

W trzecim kwartale 2016 roku w kategorii opon do samochodów osobowych nastąpił wzrost sprzedaży o 5 proc w Polsce w porównaniu z tym samym okresem w 2015 roku. Stały wzrost sprzedaży odnotowują opony motocyklowe i skuterowe, aż o 81 proc. w trzecim kwartale. Niewielkie zmiany na plus również wystąpiły w kategorii opon rolniczych – 2 proc. Pozostałe kategorie odnotowały spadki – opony ciężarowe o 10 proc. i przemysłowe 28 proc.

Więcej

Najnowsze komentarze

Oczy pod szczególną ochroną. Jak dbać o wzrok?
Fajnie, że coraz więcej zwraca się uw...
~nadia
Zaćma? Nie czekaj, wyjdź z kolejki
W końcu ktoś wpadł na pomyśł, że m...
~Paulina_Malina
Zaćma? Nie czekaj, wyjdź z kolejki
Kolejki w jakich ludziach czekają są p...
~Monster80
Zaćma? Nie czekaj, wyjdź z kolejki
Tresia podzielam zdanie. Mój dziadek te...
~Magdalennna30