Codziennie używamy dziesiątek produktów i niemal non stop zmagamy się z wyborem „co będzie najlepsze?”. Bywa jednak, że szukanie odpowiedzi skutecznie spędza nam sen z powiek. Szeroki wachlarz ofert producentów, nie usprawnia procesu podejmowania decyzji. We właściwym rozeznaniu pomaga nam plebiscyt Laur Konsumenta. Jego wyniki mogą być najtrafniejszym drogowskazem w dotarciu do celu, czyli wyboru wymarzonego produktu.

Proline co roku nagradzany

Dla marki Proline działającej na rynku nieprzerwanie od 1993 uhonorowanie nagrodą popularności produktów i usług „Laur Konsumenta” nie jest nowością. W ubiegłym roku wytwarzane przez nią narzędzia zostały wyróżnione godłem „Odkrycie Roku 2015”. Jednak tegoroczna wygrana i brązowe godło jest dla marki potwierdzeniem nieprzemijającego zaufania ze strony jej nabywców. – Od pierwszych lat działalności zmierzamy do podwyższenia jakości proponowanych przez nas rozwiązań. Nagroda jaką przyznali nam konsumenci utwierdza nas w przekonaniu, że nasze produkty mają wiernie miejsce w pracowniach i schowkach nie tylko profesjonalnych fachowców, lecz także majsterkowiczów. Kolejny w naszej kolekcji konsumencki laur uznania motywuje nas do dalszej pracy i jest swoistym dowodem, że warto wkładać ogromny wysiłek w konstruowanie innowacyjnych narzędzi w Polsce. Odbiorcy, którzy jeszcze nie mieli szansy poznać naszych produktów, dzięki odznaczeniu Laurem Konsumenta, będą świadomi, że mogą zaufać naszym wyrobom – mówi Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu firmy Profix, do której należy marka Proline. Aktualnie dystrybutor ma w swoim asortymencie ponad 10 000 produktów od narzędzi, elektronarzędzi aż po odzież roboczą i ochronną. Dzięki jego towarom wiele grup zawodowych może pracować nie tylko wydajniej, ale i bezpieczniej.

Unikatowa nagroda

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt, tropiący najlepszych z najlepszych w danej kategorii. Jego zamysł jest o tyle wyjątkowy, że pozwala na dokładne odzwierciedlenie aktualnych tendencji rynkowych. Nietuzinkowe jury plebiscytu, w skład którego wchodzą sami konsumenci jest gwarancją miarodajnych wyników. Dzięki wypracowanej renomie konsumenckie godło kontroluje dziś jakość
w bardzo szerokim zakresie. Jest nie tylko wyrazem uznania ze strony klientów, lecz także informacją zwrotną dla dystrybutorów.Oceny konsumentów są gromadzone za pomocą rozmów telefonicznych i ankiet dostępnych na wielu stronach internetowych. Minimalna liczba odnotowanych opinii została ustalona na poziomie tysiąca głosów dla każdej kategorii.