Od kilku już lat pracodawcy wnikliwie obserwują zmiany zachodzące na rynku pracy i w świecie komunikacji biznesowej, zdając sobie sprawę, że zmiany te wymuszają nowe proaktywne podejście do kwestii rekrutacji i zatrudnienia pracowników. Podobnie jak w świecie marek konsumenckich, pracodawcy kształtują swój wizerunek i świadomie budują kulturę organizacji.

Sukces w obszarze employer brandingu odnoszą te organizacje, które wyróżniają się spośród innych, dotrzymują swoich obietnic biznesowych i sprawiają, że pracownicy tworząc zespół jednocześnie realizują własne ambicje zawodowe.

O tym jak proces budowania marki pracodawcy przebiega w praktyce, na co należy zwracać uwagę, co wyznacza podstawy prawne i etyczne dowiedzą się uczestnicy warsztatów. Bogaty program warsztatów obejmuje m.in.:


  • determinanty strategy employer brandingowej
  • reguła MASTER opracowywania strategii employer brandingowej
  • sposób diagnozowania organizacji
  • określanie celów działań employer brandingowych
  • narzędzia employer brandingowe wewnętrzne i zewnętrzne
  • rodzaje działań employer brandingowych
  • podstawy prawne związane z prowadzeniem działań employer brandingowych
  • ewaluacja działań employer brandingowych

Zajęcia odbywają się w małych grupach, do 10 osób. Warsztat prowadzi Julita Dąbrowska, autorka cieszącej się popularnością książki „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce”.