Sufity napinane cieszą się coraz większym uznaniem na rynku, gdyż, w przeciwieństwie do gipsowo-kartonowych, montuje się je szybciej i wyglądają bardziej efektownie. Dzięki systemowi franczyzowemu otrzymujemy wsparcie, techniczne i marketingowe, w uruchomieniu i prowadzeniu salonu sprzedaży tego typu sufitów.

Sufit napinany szybciej niż kartonowo-gipsowy.
Sufit napinany to rodzaj sufitu podwieszanego, który składa się tylko z profili umieszczonych, po obwodzie pomieszczenia i rozciągniętej pomiędzy nimi membrany sufitowej. W przeciwieństwie do tradycyjnego z karton-gipsu, jego montaż nie wymaga:
- wynoszenia mebli z pomieszczenia
- przygotowania i zamontowania specjalnego stelaża (tzw. kratownicy)
- gruntownego sprzątania pomieszczeń (pył i kurz).

Dzięki temu, że sufit napinany montuje się w kilka godzin, a nie w kilka dni, w tym samym czasie, wykonać możemy więcej zamówień, niż w przypadku sufitów kartonowo-gipsowych. Cena obydwu rodzajów jest porównywalna, oszczędzamy za to na czasie.

Lepszy design.
Jednak oprócz szybkiego montażu, sufit napinany wygląda bardziej efektownie niż tradycyjny, podwieszany. Wykonany jest z folii błyszczącej, matowej, satynowej lub transparentnej, w bogatej palecie kolorów, z ewentualnym nadrukiem lub podświetleniem. Pozwala stworzyć dowolny kształt nowego sufitu, gdyż istnieje możliwość wykonania konstrukcji wielopoziomowych, płaskich, z wykorzystaniem łuków, owali i innych figur geometrycznych także 3D.

Dla kogo franczyza?
Współpraca franczyzowa skierowana jest do firm i osób, które chcą zajmować się montażem i sprzedażą sufitów napinanych, w ilościach detalicznych. W odróżnieniu od 1-osobowych firm wykończeniowych, placówka franczyzowa dysponuje szerszą gamą narzędzi reklamowych. Dzięki temu może skupić się na sprzedaży sufitów napinanych, zaś obroty rekompensują ograniczenie innych aktywności.

Specjalizacja to podstawa.
Należy jednak pamiętać, że ten model biznesowy nie sprawdzi się w przypadku firm, dla których sufity napinane, mają być jednym z wielu oferowanych, przez nich, produktów. Dlatego przed podjęciem decyzji o podpisaniu umowy franczyzowej, należy zastanowić się czy kontynuować świadczenie wielu różnych usług wykończeniowych, czy skoncentrować się na jednym produkcie, który zaczniemy sprzedawać w profesjonalny sposób.

Know how.
Dzięki umowie franczyzowej cały czas pozostajemy właścicielami firmy, jednak otrzymujemy pomoc w jej organizacji. Staje za nami stabilna marka, która gwarantuje odpowiedni poziom usług i sprawdzony model marketingowy, który od lat prowadzony jest w salonach, w kraju i zagranicą. Inwestor otrzymuje know how, dlatego nie musi zdobywać na własną rękę wiedzy jak tworzyć takie sufity, ani jak budować markę.

Co daje franczyza?
Centrala Alteza zapewnia franczyzobiorcy wsparcie, techniczne i marketingowe, w uruchomieniu i prowadzeniu salonu sprzedaży sufitów napinanych:
- projekt i aranżację lokalu i ekspozycji
- organizację kampanii reklamowych, m.in. stronę internetową, adres w domenie firmowej, reklamę w lokalnych mediach, mailing, telefony
- reklamowy pakiet startowy tj. odzież firmową, katalogi, ramki do systemu ekspozycji
- wsparcie opiekuna, a także szkolenie techniczne i sprzedażowe
- bazę przeszkolonych firm montażowych z podległego terenu
- rabat na gotowe sufity, a także na profile i akcesoria.

Również dla młodych przedsiębiorców.
System franczyzowy pozwala oszczędzić czas i środki, które w przypadku niedoświadczonego przedsiębiorcy, mogłyby zostać zainwestowane, w niewłaściwe lub nieistotne działania. Nawet w przypadku poważnych trudności i kłopotów, może liczyć on na pomoc firmy. Jest to szczególnie ważne na początku działalności, kiedy nawet najmniejsze trudności mogą zniweczyć starania inwestora.

Aby otworzyć franczyzowy oddział firmy Alteza, należy skontaktować się z centralą w Łodzi http://alteza.pl/